Porfessionele en prettig behandeling. Mooi resultaat
Behandeling door Lina•
WimperliftingToon alles…
Petra•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Dit was de 1e keer bij deze salon en ik ben blij verrast. Mijn wenkbrauwen zien er weer goed uit en Lina aardig.
Behandeling door Lina•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Esther•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd een feestje! Mooi resultaat en super aardige mensen.
Behandeling door Shadi•
WimperextensionsToon alles…
Sandra•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Reyhan maakt de mooiste wenkbrauwen!!! Zij neemt echt de tijd voor je !!! Altijd een warm welkom in haar salon de thee of koffie staat klaar!! En je loopt met de mooiste wenkys de deur uit!!!