De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
4772 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Heerlijk
Porfessionele en prettig behandeling. Mooi resultaat
Dit was de 1e keer bij deze salon en ik ben blij verrast. Mijn wenkbrauwen zien er weer goed uit en Lina aardig.
Altijd een feestje! Mooi resultaat en super aardige mensen.
Reyhan maakt de mooiste wenkbrauwen!!! Zij neemt echt de tijd voor je !!! Altijd een warm welkom in haar salon de thee of koffie staat klaar!! En je loopt met de mooiste wenkys de deur uit!!!
16
1
16
17
18
676
18