Ja, dat wil ik. UITMUNTEND....
Aan de dienstverlening behoeft niets veranderd te worden, Na de opening met een fantastische espresso
een welkom van een zeer enthousiast team met aandacht voor een ieder en luisteren naar details gezellige ruimte met ruimte voor gesprek waarbij de geluiden van föhn gelukkig niet boven de muziek uitstijgen
André•about 1 year ago
Verified review
Heel prettige sfeer!
Klaas•about 1 year ago
Verified review
Mooie zaak, vriendelijke kappers en kunnen zeer goed knippen.
Oscar•about 1 year ago
Verified review
Mooi geknipt, lekker gekletst, mooie setting!
Wat een aanwinst voor Loenen!