Ja, dat wil ik. UITMUNTEND....
Aan de dienstverlening behoeft niets veranderd te worden, Na de opening met een fantastische espresso
een welkom van een zeer enthousiast team met aandacht voor een ieder en luisteren naar details gezellige ruimte met ruimte voor gesprek waarbij de geluiden van föhn gelukkig niet boven de muziek uitstijgen
André•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel prettige sfeer!
Klaas•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie zaak, vriendelijke kappers en kunnen zeer goed knippen.
Oscar•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooi geknipt, lekker gekletst, mooie setting!
Wat een aanwinst voor Loenen!