Was een dag waarvan ik kon genieten maar vooral even mijn hoofd even leeg kon maken.
Wat betreft de eigenaresse ze is vriendelijk toont letterlijk belangstelling.
Zeer tevreden! 😊
Cansu•about 1 year ago
Verified review
Show venue reply...
Alles is goed. Prachtige omgeving en eingenaar van spa-salon. Hield van alles wat ze gebruikte en deed. Ik raad het andere aan en zal ik nog een keer terugkomen voor relax voelen.
Sirima•about 1 year ago
Verified review
Show venue reply...
Heerlijke behandeling gehad het was een geweldige ervaring super netjes binnen en Kannika is een lieve vrouw.. ga zeker terug komen
Astrid•about 1 year ago
Verified review
Show venue reply...
Heerlijke behandeling. Zeker een aanrader.
Petra•about 1 year ago
Verified review
Show venue reply...
Ik vond het heerlijk! Wat een fijne ruimte zo netjes en opgeruimd. Zo goed hoe jij de verschillende disciplines beheerst, de massages, de gezichtsbehandeling, absoluut top. En en heerlijk moment om na de behandeling bij te komen met een thee en wat fruit. Deze details doen er toe.
Tot snel.