Was een dag waarvan ik kon genieten maar vooral even mijn hoofd even leeg kon maken.
Wat betreft de eigenaresse ze is vriendelijk toont letterlijk belangstelling.
Zeer tevreden! 😊
Cansu•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Alles is goed. Prachtige omgeving en eingenaar van spa-salon. Hield van alles wat ze gebruikte en deed. Ik raad het andere aan en zal ik nog een keer terugkomen voor relax voelen.
Sirima•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heerlijke behandeling gehad het was een geweldige ervaring super netjes binnen en Kannika is een lieve vrouw.. ga zeker terug komen
Astrid•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heerlijke behandeling. Zeker een aanrader.
Petra•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik vond het heerlijk! Wat een fijne ruimte zo netjes en opgeruimd. Zo goed hoe jij de verschillende disciplines beheerst, de massages, de gezichtsbehandeling, absoluut top. En en heerlijk moment om na de behandeling bij te komen met een thee en wat fruit. Deze details doen er toe.
Tot snel.