Personeel was leuk, maar de salon was niet zo schoon of mooi. Hoop dat dit verbetert want ik zou graag terugkomen.
Styled by Sandra•Ladies' Haircuts
Paula•11 months ago
Verified review
prima behandeling
Styled by Sandra•Ladies' Haircuts
Marjan •11 months ago
Verified review
Ik ben nu twee maal door Sandra geknipt, en beide keren zat mijn haar geweldig. De tweede keer een andere coupe dan de eerste keer. Ze dacht met me mee en kwam met suggesties. Ze knipt heel snel, met Arabische muziek op de achtergrond.
Styled by Sandra•Ladies' Haircuts
Desiree•12 months ago
Verified review
Vakkundig en mijn haar naar volle tevredenheid geknipt, kom zeker terug
Styled by Sandra•Ladies' Haircuts
M.J.P. Erkemeij•12 months ago
Verified review
Vriendelijk geholpen en professioneel geknipt en geföhnd, zeer tevreden!