Personeel was leuk, maar de salon was niet zo schoon of mooi. Hoop dat dit verbetert want ik zou graag terugkomen.
Styling door Sandra•Vrouwen knippen
Paula•11 maanden geleden
Geverifieerde review
prima behandeling
Styling door Sandra•Vrouwen knippen
Marjan •11 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben nu twee maal door Sandra geknipt, en beide keren zat mijn haar geweldig. De tweede keer een andere coupe dan de eerste keer. Ze dacht met me mee en kwam met suggesties. Ze knipt heel snel, met Arabische muziek op de achtergrond.
Styling door Sandra•Vrouwen knippen
Desiree•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Vakkundig en mijn haar naar volle tevredenheid geknipt, kom zeker terug
Styling door Sandra•Vrouwen knippen
M.J.P. Erkemeij•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk geholpen en professioneel geknipt en geföhnd, zeer tevreden!