in een woord grote klasse
nog maals dankje wel
en tot de volgende keer
cees•over 10 years ago
Verified review
Prima kapsalon waar ik al heel lang kom en een prettige prijs.
Elly•over 10 years ago
Verified review
goed advies gekregen, ben erg blij met mijn nieuwe uiterlijk!
Elena•over 10 years ago
Verified review
fijne kapsalon
joke•over 10 years ago
Verified review
Donderdag voor het eerst weer is mijn haar laten knippen. Je kan kiezen tussen 2 prijzen. 12, 50 of 15 euro. Ik heb gekozen voor 15 euro. Het is prima geknipt. Maar Kreeg het idee dat ik voor 12, 50 door dezelfde dame geknipt zou worden. Klein min puntje