Het is heel fijn om bij Gandy op bezoek te zijn. Je wordt niet alleen heel vlot en goed geknipt maar je voelt je welkom en kunt fijne gesprekken voeren. Ik kom nog heel vaak terug!
Styled by Gandi•Men's Haircut
Ruben•about 1 year ago
Verified review
Lovely experience, time passed quickly and I like my new cut, it was long overdue.
Styled by Gandi•Ladies' Haircuts
Sibylle•about 1 year ago
Verified review
Grandi is een kei in zijn vak en bovendien heel aardig.
Styled by Gandi•Men's Haircut
Erik•about 1 year ago
Verified review
Weer ontzettend tevreden. Zowel over mijn wenkbrauwen als haar!
Treatment by Gandi•
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Eva•about 1 year ago
Verified review
Ik vind de service van Ghandi zeer goed, snel en professioneel. Is nu de 3e keer dat ik m’n wenkbrauwen laat doen en heb ook m’n dochter en vriendin (allebei ook zeer tevreden) erheen gestuurd.