Het is heel fijn om bij Gandy op bezoek te zijn. Je wordt niet alleen heel vlot en goed geknipt maar je voelt je welkom en kunt fijne gesprekken voeren. Ik kom nog heel vaak terug!
Styling door Gandi•Mannen knippen
Ruben•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Lovely experience, time passed quickly and I like my new cut, it was long overdue.
Styling door Gandi•Vrouwen knippen
Sibylle•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Grandi is een kei in zijn vak en bovendien heel aardig.
Styling door Gandi•Mannen knippen
Erik•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer ontzettend tevreden. Zowel over mijn wenkbrauwen als haar!
Behandeling door Gandi•
Vrouwen knippenToon alles…
Eva•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vind de service van Ghandi zeer goed, snel en professioneel. Is nu de 3e keer dat ik m’n wenkbrauwen laat doen en heb ook m’n dochter en vriendin (allebei ook zeer tevreden) erheen gestuurd.