Als dame zijnde vond ik het voor het eerst een beetje spannend om mijn wenkbrauwen te laten doen door een man maar het eindresultaat heeft me blijer gemaakt dan ik ooit heb gehad bij andere salons waar dames mijn wenkbrauwen hebben gedaan. Aanrader!!! Zeer vriendelijke man met passie voor zijn werk ga er vooral heen!
Treatment by Gandi•Eyebrow Threading
Rana•about 1 year ago
Verified review
Incredible cut and styling! He is my go to in the city.
Styled by Gandi•Ladies' Haircuts
Hanna•about 1 year ago
Verified review
heel goed!
Styled by Gandi•Men's Haircut
Mauro•about 1 year ago
Verified review
Erg tevreden over mijn wenkbrauwen. Goed en vriendelijke geholpen.