Als dame zijnde vond ik het voor het eerst een beetje spannend om mijn wenkbrauwen te laten doen door een man maar het eindresultaat heeft me blijer gemaakt dan ik ooit heb gehad bij andere salons waar dames mijn wenkbrauwen hebben gedaan. Aanrader!!! Zeer vriendelijke man met passie voor zijn werk ga er vooral heen!
Behandeling door Gandi•Wenkbrauwen - threaden
Rana•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Incredible cut and styling! He is my go to in the city.
Styling door Gandi•Vrouwen knippen
Hanna•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
heel goed!
Styling door Gandi•Mannen knippen
Mauro•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg tevreden over mijn wenkbrauwen. Goed en vriendelijke geholpen.