Ik had gevraagd om de puntjes eraf te knippen en om laagjes in mijn haar. Er is 10/15 centimeter van mijn haar afgeknipt. Het is mooi geknipt, maar wel veel te kort. Onnodig kort.
Styling door Gandi•Vrouwen knippen
Anoniem•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
2e keer bij Dynamics Looks en bevalt uitstekend
Styling door Gandi•Mannen knippen
Cas •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfecte service. De kapper is efficiënt en heeft een erg prettige stijl.
Styling door Gandi•Mannen knippen
Joan•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg goed en snel geholpen! Prettige sfeer en mooi resultaat