De kapper was vriendelijk en enthousiast, luisterde goed naar mijn wensen, en ik ben erg tevreden over mijn kapsel. De sfeer was ontspannen en gezellig. Ik kom zeker terug en raad deze salon aan iedereen aan!
Styled by Gandi•Men's Haircut
Thomas•over 1 year ago
Verified review
Always an excellence service!
Styled by Gandi•Men's Haircut
Cristiano•over 1 year ago
Verified review
Eerste keer dus spannend. Maar tevreden met het resultaat en ik kom er meer nu. Prijs ook normaal.
Erg tevreden dus..
Treatment by Gandi•Eyebrow & Eyelash Tinting
Willy•over 1 year ago
Verified review
Opzich een prima knipbeurt, meneer deed echter van alles zonder ff te overleggen, fade zomaar ff heel hoog gezet. Communicatie had beter gekund. Verder oké.