De kapper was vriendelijk en enthousiast, luisterde goed naar mijn wensen, en ik ben erg tevreden over mijn kapsel. De sfeer was ontspannen en gezellig. Ik kom zeker terug en raad deze salon aan iedereen aan!
Styling door Gandi•Mannen knippen
Thomas•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Always an excellence service!
Styling door Gandi•Mannen knippen
Cristiano•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste keer dus spannend. Maar tevreden met het resultaat en ik kom er meer nu. Prijs ook normaal.
Erg tevreden dus..
Behandeling door Gandi•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Willy•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Opzich een prima knipbeurt, meneer deed echter van alles zonder ff te overleggen, fade zomaar ff heel hoog gezet. Communicatie had beter gekund. Verder oké.