Ik heb een heel stuk van mijn haar geknipt en het is precies zoals ik het voor ogen had! Ben er ontzettend blij mee. Ik werd heel prettig geholpen en er werd uitgebreid de tijd genomen. Ik voelde me enorm welkom!
Styled by Gandi•Ladies' Haircuts
Karlijn•over 1 year ago
Verified review
Great experience, wonderful stylist and good price!
Styled by Gandi•Ladies' Haircuts
Hanna•over 1 year ago
Verified review
Ontzettend vriendelijke kapper. Ging met een goed kapsel en een brede glimlach weer naar huis.