Ik heb een heel stuk van mijn haar geknipt en het is precies zoals ik het voor ogen had! Ben er ontzettend blij mee. Ik werd heel prettig geholpen en er werd uitgebreid de tijd genomen. Ik voelde me enorm welkom!
Styling door Gandi•Vrouwen knippen
Karlijn•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Great experience, wonderful stylist and good price!
Styling door Gandi•Vrouwen knippen
Hanna•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend vriendelijke kapper. Ging met een goed kapsel en een brede glimlach weer naar huis.