De dame die me wenkbrauwen deed was heel aardig en probeerde mijn wenkbrauwen zo goed mogelijk te doen! Heel blij met het resultaat!! Tot de volgende keer
Vanessa•almost 6 years ago
Verified review
Is super gegaan als altijd!!!
😉😍
Sonia•almost 6 years ago
Verified review
Snel geholpen en snel klaar. Wenkbrauwen zijn mooi gedaan!
Esra•almost 6 years ago
Verified review
Heleeeemaal top
Emma•almost 6 years ago
Verified review
Ik had afspraak maar heb 30 mint lager gewacht dat vind ik heel erg vervelden en toen ik thuis was gekomen. Eenvan mijn wenkbrauwen is heel erg verpest is geworden ben echt niet blij 😡