De dame die me wenkbrauwen deed was heel aardig en probeerde mijn wenkbrauwen zo goed mogelijk te doen! Heel blij met het resultaat!! Tot de volgende keer
Vanessa•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Is super gegaan als altijd!!!
😉😍
Sonia•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Snel geholpen en snel klaar. Wenkbrauwen zijn mooi gedaan!
Esra•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heleeeemaal top
Emma•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had afspraak maar heb 30 mint lager gewacht dat vind ik heel erg vervelden en toen ik thuis was gekomen. Eenvan mijn wenkbrauwen is heel erg verpest is geworden ben echt niet blij 😡