Ik werd super goed geholpen. De zaak was netjes en schoon. Mijn complimenten. Sharida Ozir
Sharida•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Al die personele zijn zo supper lief ben al jaren vaste klant en ben er zeker te vreden vooral songul waar ik dus al jaren na toe ga andere dames zijn ook supper goed in hun werk, petje af voor ze !
busra •bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goede service!!! Ik doe mijn wenkbrauwen bij Üzlem (hoop dat ik het goed schrijf) en altijd gedaan! Wat een top vrouw is dat! Haar werk, haar houding en haar manier van praten! Love it! Nooit teleurgesteld.