Ik vind het beter als er een afspraak wordt gemaakt en zeker met deze rare coronatijd. Eveneens als je fulltime werkt komt het goed uit als er van tevoren een afspraak wordt, je hoeft dus niet lang te wachten. Het is überhaupt goed aangepast voor de veiligheid van de klanten binnen uw kapsalon. Mijn complimenten!
Ria •ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben altijd zeer tevreden
Safoera•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel tevreden over mijn wenkbrauwen! Mijn vaste salon geworden.