Erg fijne sfeer met veel gezelligheid en erg professionele hulp en advies!
Styled by Cynthia•Ladies' Haircuts
Magalie•6 months ago
Verified review
Zeer tevreden!
Styled by Cynthia•
Blow DryShow all…
Karin•6 months ago
Verified review
Na afloop voel ik me altijd ‘Prinsheerlijk’.
Styled by Cynthia•Ladies' Haircuts
Arie•6 months ago
Verified review
Zeer tevreden!
Styled by Cynthia•Ladies' Haircuts
Thomas•6 months ago
Verified review
Om eerlijk te zijn, ik ben geen fan van naar de kapper gaan. Maar ik ben goed geholpen door Nadia. Ze was eerlijk over wat ik wilde, heeft écht geluisterd en gaf eerlijke feedback en voorbeelden waarom. Ook merkte ze dat ik niet echt een prater ben, dus liet ze mij gewoon lekker relaxen en we praatte niet al teveel. Als ik weer een knip- en stylings wens heb, ga ik zeker terug naar haar. Echt super tevreden ✨