Erg fijne sfeer met veel gezelligheid en erg professionele hulp en advies!
Styling door Cynthia•Vrouwen knippen
Magalie•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden!
Styling door Cynthia•
Kleuren - uitgroeiToon alles…
Karin•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Na afloop voel ik me altijd ‘Prinsheerlijk’.
Styling door Cynthia•Vrouwen knippen
Arie•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden!
Styling door Cynthia•Vrouwen knippen
Thomas•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Om eerlijk te zijn, ik ben geen fan van naar de kapper gaan. Maar ik ben goed geholpen door Nadia. Ze was eerlijk over wat ik wilde, heeft écht geluisterd en gaf eerlijke feedback en voorbeelden waarom. Ook merkte ze dat ik niet echt een prater ben, dus liet ze mij gewoon lekker relaxen en we praatte niet al teveel. Als ik weer een knip- en stylings wens heb, ga ik zeker terug naar haar. Echt super tevreden ✨