Weer helemaal blij met mijn haarcoupe. Cynthia vertaald wensen perfect! En de sfeer is er heel gemoedelijk.
Styled by Cynthia•Ladies' Haircuts
Tanja•7 months ago
Verified review
Altijd attrent met geweldige resultaten
Styled by Lisa •Ladies' Haircuts
Willem•7 months ago
Verified review
Helemaal goed en ik ben blij met me kleur. Dank je wel Cynthia. Tot de volgende keer.
Styled by Cynthia •Ladies' Root Colouring
Bertha•7 months ago
Verified review
Heel fijne sfeer en een gezellige kapsalon. Lekker de beentjes omhoog in een fauteuil met het haar wassen. Verder ben ik ben heel goed geknipt, wat toch altijd lastiger is met krullen !