Weer helemaal blij met mijn haarcoupe. Cynthia vertaald wensen perfect! En de sfeer is er heel gemoedelijk.
Styling door Cynthia•Vrouwen knippen
Tanja•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd attrent met geweldige resultaten
Styling door Lisa •Vrouwen knippen
Willem•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Helemaal goed en ik ben blij met me kleur. Dank je wel Cynthia. Tot de volgende keer.
Styling door Cynthia •Kleuren - uitgroei
Bertha•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel fijne sfeer en een gezellige kapsalon. Lekker de beentjes omhoog in een fauteuil met het haar wassen. Verder ben ik ben heel goed geknipt, wat toch altijd lastiger is met krullen !