Lisa kan ontzettend goed knippen. Ze weet heel veel van haar en let goed op de signalen die mijn haar geeft en dan past ze haar knip stijl aan. Ook kleuren deed ze enorm nauwkeurig. Ze is eerlijk wat er wel en niet mogelijk is, wat ik fijn vind. Haar advies was: komende maanden even met rust laten, kom daarna maar weer langs, dus kan ik precies doen wat je wilt. Duidelijk! Dank!
Highlights - heel hoofdToon alles…
Aimee•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne kapper, Lisa is super goed in wat ze doet en weet heel veel over wat goed is voor jouw haar / bij jouw gezicht, ook met highlights. En dat met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Ik ga absoluut weer terug!
Highlights - half hoofdToon alles…
Stella•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Al paar keer in deze salon geweest, elke keer tevreden
Styling door Cynthia•Vrouwen knippen
Nathalie•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Heerlijk gezellig relaxen en er beter uitzien dan 45 min eerder ! Fijn!!