Cynthia is een zeer ervaren kapster die de dingen goed aanvoelt en bovendien heel aardig en attent is.
Het is altijd prettig vertoeven in de salon, en de koffie met slagroom verrukkelijk!
De salon bevindt zich op de Prinsenstraat. Na de afspraak kun je met je mooi gekapte kop gezellig de 9 Straatjes in!
Styled by Cynthia •
Ladies' HaircutsShow all…
Heidi•over 1 year ago
Verified review
Geweldigd Kapsalon, vandaag alleen verven en föhnen. Dank je wel Cynthia.
Hair colouring
Bertha•over 1 year ago
Verified review
Goed geknipt, lief voor m’n dochter, we zijn zeer tevreden:)