Gezellige salon, hele vriendelijke mensen, ik ben goed geknipt, een tevreden klant!
Styled by Cynthia •Ladies' Haircuts
Lysanne•over 1 year ago
Verified review
Fantastische salon! Ik kwam hier 1,5 jaar geleden voor het eerst en sindsdien zijn al meerdere vriendinnen hier geweest op mijn aanraden, iedereen is super blij met het resultaat!