Gezellige salon, hele vriendelijke mensen, ik ben goed geknipt, een tevreden klant!
Styling door Cynthia •Vrouwen knippen
Lysanne•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastische salon! Ik kwam hier 1,5 jaar geleden voor het eerst en sindsdien zijn al meerdere vriendinnen hier geweest op mijn aanraden, iedereen is super blij met het resultaat!