Bij binnenkomst even de krant doorbladeren, een lekkere espresso en dan kan er gekapt worden. Prima knipbeurt, netjes gewerkt en fijne gesprekken over het leven.
Styled by Monique•Men's Haircut
Han•almost 3 years ago
Verified review
Weer mooi geknipt zoals altijd door Monique!
Styled by Monique•Ladies' Haircuts
Aimée•almost 3 years ago
Verified review
Prima, knus en gezellig gesprek en leuk geknipt.
Styled by Agnes•Children's Haircuts
Linda•almost 3 years ago
Verified review
Kom er al meer dan 20 jaar naar volle tevredenheid.
Styled by Monique•Men's Haircut
Elbert•almost 3 years ago
Verified review
De kapsalon is heel gezellig, Monique knipt heel goed en het is altijd weer leuk om naar de kapper te gaan.