Bij binnenkomst even de krant doorbladeren, een lekkere espresso en dan kan er gekapt worden. Prima knipbeurt, netjes gewerkt en fijne gesprekken over het leven.
Styling door Monique•Mannen knippen
Han•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer mooi geknipt zoals altijd door Monique!
Styling door Monique•Vrouwen knippen
Aimée•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima, knus en gezellig gesprek en leuk geknipt.
Styling door Agnes•Kinderen knippen
Linda•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom er al meer dan 20 jaar naar volle tevredenheid.
Styling door Monique•Mannen knippen
Elbert•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
De kapsalon is heel gezellig, Monique knipt heel goed en het is altijd weer leuk om naar de kapper te gaan.