Altijd een feestje als ik naar deze kapper ga! Professioneel en persoonlijk. Mijn haar zit voorlopig weer heel fijn! (En ze hebben een nest wilde jonge eendjes in de tuin🤫)
Styled by Monique•Ladies' Haircuts
Anna•almost 4 years ago
Verified review
Ga al lange tijd naar zus en zo, een hele fijne kapsalon met gemoedelijke sfeer!! Ze weten direct wie je bent! Wordt het meest geknipt door Agnes en als zij er niet is, door Monique, de eigenaresse, allebei superkapsters!!
Altijd een feestje om heen te gaan! 🥰
Styled by Monique•Ladies' Haircuts
Ans•almost 4 years ago
Verified review
Zus en zo is een pareltje in Groningen, waar ik altijd graag kom en steeds goed geknipt word
Styled by Monique•Ladies' Haircuts
Marja•almost 4 years ago
Verified review
Laat mij hier sinds 2014 knippen. Daarvoor nooit vaste kapper gehad want nooit tevreden. Vakkundige dames zonder poespas. Altijd gezellig maar mis t kopje koffie wel 😔