Altijd een feestje als ik naar deze kapper ga! Professioneel en persoonlijk. Mijn haar zit voorlopig weer heel fijn! (En ze hebben een nest wilde jonge eendjes in de tuin🤫)
Styling door Monique•Vrouwen knippen
Anna•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ga al lange tijd naar zus en zo, een hele fijne kapsalon met gemoedelijke sfeer!! Ze weten direct wie je bent! Wordt het meest geknipt door Agnes en als zij er niet is, door Monique, de eigenaresse, allebei superkapsters!!
Altijd een feestje om heen te gaan! 🥰
Styling door Monique•Vrouwen knippen
Ans•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zus en zo is een pareltje in Groningen, waar ik altijd graag kom en steeds goed geknipt word
Styling door Monique•Vrouwen knippen
Marja•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Laat mij hier sinds 2014 knippen. Daarvoor nooit vaste kapper gehad want nooit tevreden. Vakkundige dames zonder poespas. Altijd gezellig maar mis t kopje koffie wel 😔