Terwijl we over allerlei onderwerpen gezellig kletsen, weet Monique me deskundig te knippen zoals ik het graag wil.
Styling door Monique•Vrouwen knippen
Hieke•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Kapsalon Zus & Zo kan ik iedereen aanbevelen. Zeer vakkundige kappers die exact aanvoelen wat je wilt. Als vaste klant hoef ik niets meer te zeggen,gewoon gaan zitten en genieten! ;-)
Styling door Monique•Vrouwen knippen
Hilly•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vakkundig, creatief, vriendelijk en gezellig
Styling door Monique•Vrouwen knippen
Angélique•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Styling door Monique•Vrouwen knippen
Mara•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Je voelt je hier meteen thuis. Goed advies gekregen over mijn haar. Prachtig geknipt. Absolute aanrader!