Super tevreden met Agnes! De salon zelf is voor mijn smaak iets te ouderwets en dat zorgt ervoor dat je minder kunt ontspannen. Het grootste punt hierin is de wasbak met een gewone stoel. In vele salons heb je tegenwoordig heerlijke stoelen, waardoor wassen echt een ontspanning is, dat was helaas niet het geval.
Mijn kleur vind ik echt prachtig geworden en uiteindelijk vind ik het eindresultaat het belangrijkste!
Styling door Agnes•Highlights - heel hoofd
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed geknipt, altijd gezellig!
Styling door Agnes•Vrouwen knippen
Marjan•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne kapsalon, zeer kundige én aardige kapsters.
Styling door Monique•Vrouwen knippen
Maartje•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardig kapster. Resultaat toen ik wegging prima. Had het gevoel later dat er weinig aan mijn haar veranderd was.