Kapsalon Zus & Zo Reviews

Prinsesseweg 27, Groningen

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
2610 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Heel blij met de knipbeurt!
Super tevreden met Agnes! De salon zelf is voor mijn smaak iets te ouderwets en dat zorgt ervoor dat je minder kunt ontspannen. Het grootste punt hierin is de wasbak met een gewone stoel. In vele salons heb je tegenwoordig heerlijke stoelen, waardoor wassen echt een ontspanning is, dat was helaas niet het geval. Mijn kleur vind ik echt prachtig geworden en uiteindelijk vind ik het eindresultaat het belangrijkste!
Altijd goed geknipt, altijd gezellig!
Hele fijne kapsalon, zeer kundige én aardige kapsters.
Aardig kapster. Resultaat toen ik wegging prima. Had het gevoel later dat er weinig aan mijn haar veranderd was.