Een prettige sfeer en vakkundig personeel. Vlotte en relaxte buurtkapper. Zowel de zaak als de klanten worden goed verzorgd en het is er niet tuttig. Altijd blij met weer goed zittend haar en ook met positief gevoel de deur uit door het aangename ( half) uur.