Fijne kapsalon met prettige persoonlijke aandacht.
Styled by Monique•Ladies' Haircuts
Coby•almost 6 years ago
Verified review
Altijd weer blij met mijn hoofd na een bezoek bij Zus & Zo. Fijne salon, leuke kapsters en prima werk
Styled by Monique•Ladies' T-Section Highlights
Dieuwer•almost 6 years ago
Verified review
Hartelijk, gezellig en vakkundig.
Styled by Agnes•Ladies' Haircuts
Marjan•almost 6 years ago
Verified review
Prima kapsalon, ook nu Corona maatregelen er zijn, je bent als klant alleen met de
Kapster verder niemand. Andere klant in aparte andere ruimte zeer hygiënisch