Fijne kapsalon met prettige persoonlijke aandacht.
Styling door Monique•Vrouwen knippen
Coby•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd weer blij met mijn hoofd na een bezoek bij Zus & Zo. Fijne salon, leuke kapsters en prima werk
Styling door Monique•Highlights - T-section
Dieuwer•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Hartelijk, gezellig en vakkundig.
Styling door Agnes•Vrouwen knippen
Marjan•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima kapsalon, ook nu Corona maatregelen er zijn, je bent als klant alleen met de
Kapster verder niemand. Andere klant in aparte andere ruimte zeer hygiënisch