Mijn kinderen Boris en Lois vinden het super om geknipt te worden bij Zus&Zo. Het is een soort uitje! Ik ben zelf ook altijd super tevreden met het resultaat.
Maaike•over 9 years ago
Verified review
Al jaren is dit mijn favo kapsalon!! Fijne sfeer en gezellige medewerkers! Al een paar keer mijn haar laten doen door Jet. Altijd super blij met mijn haar en altijd erg gezellig om door haar geholpen te worden!
Eline•over 9 years ago
Verified review
Topkapsalon waar service en kwaliteit altijd voorop staat!
Harma•over 9 years ago
Verified review
Een fijne kapsalon met vriendelijke mensen en een prettige sfeer. Bijkomend voordeel : ze kunnen nog goed knippen ook!