Kapsalon Zus & Zo Reviews

Prinsesseweg 27, Groningen

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
2605 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Mijn kinderen Boris en Lois vinden het super om geknipt te worden bij Zus&Zo. Het is een soort uitje! Ik ben zelf ook altijd super tevreden met het resultaat.
Al jaren is dit mijn favo kapsalon!! Fijne sfeer en gezellige medewerkers! Al een paar keer mijn haar laten doen door Jet. Altijd super blij met mijn haar en altijd erg gezellig om door haar geholpen te worden!
Topkapsalon waar service en kwaliteit altijd voorop staat!
Een fijne kapsalon met vriendelijke mensen en een prettige sfeer. Bijkomend voordeel : ze kunnen nog goed knippen ook!
gewoon fijn!