Kapsalon Zus & Zo Reviews

Prinsesseweg 27, Groningen

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
2605 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik ben weer prachtig geknipt en gekleurd. Zus en Zo is en blijft mijn kapsalon. Prima werk bij een no-nonsense hartverwarmende kwaliteit en stijl.
Prima!
Voor de verandering geholpen door Jet! Wat ben ik weer tevreden met het resultaat en wat is het een topper!!
Fijne sfeer in de salon. Mijn haar is super geknipt, erg blij mee!
Mijn zus en ik werden hier voor het eerst geknipt. We zeggen het zelden, maar: wow, wat zit ons haar nu mooi!!! Mijn moeder heeft ook weer nieuwe inspiratie opgedaan voor vlechtjes in het haar van mijn zus.Werd uitgebreid de tijd genomen. Echt hele goede sfeer, niet zo "gekunsteld". Iedereen die hier werkt mag er trots op zijn! 100% eens met alle positieve beoordelingen.