Ik ben weer prachtig geknipt en gekleurd. Zus en Zo is en blijft mijn kapsalon. Prima werk bij een no-nonsense hartverwarmende kwaliteit en stijl.
Dieuwer•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima!
Judith•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de verandering geholpen door Jet! Wat ben ik weer tevreden met het resultaat en wat is het een topper!!
Harma•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne sfeer in de salon. Mijn haar is super geknipt, erg blij mee!
Anoniem•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn zus en ik werden hier voor het eerst geknipt.
We zeggen het zelden, maar: wow, wat zit ons haar nu mooi!!! Mijn moeder heeft ook weer nieuwe inspiratie opgedaan voor vlechtjes in het haar van mijn zus.Werd uitgebreid de tijd genomen.
Echt hele goede sfeer, niet zo "gekunsteld". Iedereen die hier werkt mag er trots op zijn! 100% eens met alle positieve beoordelingen.