Precies wat ik wil van een kapper. Geen gedoe, gewoon heel goed knippen, leuk gesprek, een normale omgeving, mijn kapper!
Anoniem•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Super geholpen door Jet, fijne sfeer en ben er weer weg gegaan met precies het kapsel dat ik wou!
Sanne•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Uitstekend gekleurd en geknipt. Ontzettend leuk dat mijn haar nog even extra mooi werd opgestoken omdat ik een speciale avond had.
Monique•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben hier nu 4x achterelkaar geweest en dat is een zeldzaamheid. Fijne kleine kapsalon zonder poespas. Denk dat ik eindelijk 'mijn' kapsalon heb gevonden.