Prima kapsalon! Goede service! Voelde me verwend en gehoord. Kom zeker weer terug.
Anonymous•about 10 years ago
Verified review
Zeer tevreden, ongedwongen sfeer en weer prima geknipt.
Sijtske•about 10 years ago
Verified review
Als je binnen komt voel je je welkom en er hangt een ontspannen sfeer.Daarnaast wordt er goed advies gegeven. Kortom ik ben erg tevreden.
Sylvia•about 10 years ago
Ze verknalde mijn haar helemaal. Zal nooit meer terugkomen hier weer.
Anonymous•about 10 years ago
Verified review
Ik had mn haar verknipt omdat ik niet blij was met creatie van de vorige kapper een dag ervoor. Kapper heeft er echt iets speciaals van gemaakt wat mooi lijkt en orgineel is en rekening gehouden met mijn dreads. Had ook advies voor henna behandelingen die ik wilde gaan doen en onderhand ook heb gedaan. Heel ervaren proffesioneel maar ook open en creatief. Heel erg bedankt.