Een gewoon goede kapsalon met prima prijs/kwaliteit verhouding
Anna•almost 10 years ago
Verified review
Goed geadviseerd, ben zeer tevreden.
Irma•almost 10 years ago
Verified review
Zoals altijd.........piekfijn in orde ;-)
Hilly•almost 10 years ago
Verified review
Met verward haar naar binnen, mooi geknipt naar buiten. Heerlijke koffie en een goed gesprek: Zus&ZO, een kapper die meer dan alleen knipt!
Han•about 10 years ago
Verified review
Vandaag voor het eerst hier geweest en ik ben zeer tevreden. Highlights zijn goed gezet. Heel dun, waardoor het er mooi uitziet. En het haar is goed geknipt. Ik kom hier zeker terug.