Een gewoon goede kapsalon met prima prijs/kwaliteit verhouding
Anna•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geadviseerd, ben zeer tevreden.
Irma•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd.........piekfijn in orde ;-)
Hilly•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Met verward haar naar binnen, mooi geknipt naar buiten. Heerlijke koffie en een goed gesprek: Zus&ZO, een kapper die meer dan alleen knipt!
Han•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag voor het eerst hier geweest en ik ben zeer tevreden. Highlights zijn goed gezet. Heel dun, waardoor het er mooi uitziet. En het haar is goed geknipt. Ik kom hier zeker terug.