Ik ben mooi geknipt en zeer vriendelijke bediening en dat zomaar in mijn eigen buurt. Heerlijke koffie. Ik kom zeker terug.
Monique•over 10 years ago
Wederom top!
Wim•over 10 years ago
Verified review
Ervaren kapsters. Ik ben erg tevreden. Prijzen vind ik wel wat aan de hoge kant.
De salon vind ik wat kil overkomen.
Mariëtte•over 10 years ago
Verified review
Show venue reply...
Prettige sfeer en kwaliteit
Janet•over 10 years ago
Verified review
Er is altijd een prettige sfeer. Ik word altijd uitstekend geholpen. Professionele kundige kapper. Ik ga er met plezier naar toe. Ik ga er altijd goedgeknipt etc. en tevreden weer vandaan