Ik ben mooi geknipt en zeer vriendelijke bediening en dat zomaar in mijn eigen buurt. Heerlijke koffie. Ik kom zeker terug.
Monique•meer dan 10 jaar geleden
Wederom top!
Wim•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Ervaren kapsters. Ik ben erg tevreden. Prijzen vind ik wel wat aan de hoge kant.
De salon vind ik wat kil overkomen.
Mariëtte•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Prettige sfeer en kwaliteit
Janet•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Er is altijd een prettige sfeer. Ik word altijd uitstekend geholpen. Professionele kundige kapper. Ik ga er met plezier naar toe. Ik ga er altijd goedgeknipt etc. en tevreden weer vandaan