Interieur is toe aan een opknapbeurt maar volgens mij waren ze daar ook mee bezig.
Vakkundige kapster met goede adviezen leidden tot een mooi kapsel bij mij.
saskia•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Een prettige kapsalon met goede kapsters. Mijn kapsel zit altijd precies zoals ik het in gedachten had en ik kom er graag terug.
Niels•meer dan 10 jaar geleden
Zus en zo betekent: professioneel en uitstekend gekapt worden in een vriendelijke ontspannen no-nonsense sfeer.
Iekje•meer dan 10 jaar geleden
Ik kom er al jaren en zal dat ook zeker blijven doen: de leukste en gezelligste kapsalon van Groningen!