Heel prettig en vakkundig, behandeling afgestemd op jouw type haar. Precies hoe ik het wilde. Erg blij met model.
Anoniem•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke en persoonlijke benadering en goed geknipt.
Anoniem•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima kapsalon met persoonlijke aandacht!
Trudie•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Zowel professioneel als een plezierige positieve sfeer. Een fijne kapper die oa door de leuke reislectuur, Monique en collega's meer is dan gewoon een gezellige en goede buurtkapper.
Anoniem•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze besteden echt veel tijd aan je haar en luisteren goed wat je wil.