Ik kom al jaren bij Kapsalon Zus & Zo en mijn dochters komen er ook al jaren. En zullen dat zeker blijven doen!
Johanna•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de eerste keer bij kapsalon Zus en Zo geweest om mijn korte kapsel weer in een goede coupe te laten knippen.
Ben er super tevreden over; eindelijk weer een plek gevonden waar ze zonder aanwijzingen snappen hoe mijn "mooie maar desondanks lastige" haar behandeld moet worden.
Pam•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Kapsalon Zus & Zo is een heel gezellige kapsalon. Er wordt goed naar je wensen geluisterd en je wordt er vakkundig en goed geknipt!
Justin•meer dan 10 jaar geleden
Uitstekend;
niks geen zus & zo!
Puck & Zo
Ruud•bijna 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Even een uurtje helemaal kunnen relaxen in deze gezellige salon. En zoals altijd weer uitstekend in model gebracht.